شركت تبليغاتي در زاهدان

صفر تا صد آموزش زبان انگليسي توسط سايت زبان رمزي

شركت تبليغاتي در زاهدان

 چرا بايد كارهاي تبليغاتي خود را به شركت‌هاي تبليغاتي واگذار نماييم؟ ويژگي‌هاي اصلي يك آژانس تبليغاتي چيست؟ خدمات يك آژانس تبليغاتي در زاهدان چيست؟ اين سوالات و هزاران سوال ديگر در ذهن شما خواهد بود اگر به دنبال يافتن شركت تبليغاتي در زاهدان يا يكي از شهرهاي ايران باشيد. اصولا كسب و كارها براي انجام فعاليت‌هاي تبليغاتي خود نياز به آژانس‌هاي تبليغاتي دارند.

اين آژانس‌ها با بهره گيري از دانش و تجربه فني خود اقدام به برنامه ريزي و توليد تبليغات مي‌كنند. شما به عنوان مدير و مسئول كسب و كار خود وظيفه داريد؛ در مرحله اول آژانس‌هاي تبليغاتي سطح شهر خود را شناسايي كنيد و سپس اقدام به واگذاري تبليغات و ديگر كارهاي حوزه ديجيتال كسب و كار خود به آن شركت نماييد. در اين مقاله از سري مقالات آموزشي آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس به بررسي و معرفي خدمات شركت‌هاي تبليغاتي در زاهدان مي‌پردازيم با ما همراه باشيد.

استراتژي كسب و كار آنلاين

ويژگي‌هاي آژانس تبليغاتي در زاهدان

شهر زاهدان يكي از بزرگ‌ترين شهرهاي ايران است؛ اين شهر مركز استان سيستان و بلوچستان است. به دليل وجود زير ساخت‌هاي نامناسب و همچنين كمبود امكانات، نمي‌توانيد  شركت‌هاي تبليغاتي زيادي در اين استان پيدا كنيد؛ از همين رو اگر به دنبال آژانس تبليغاتي هستيد نياز است؛

با ويژگي‌هاي اصلي يك آژانس تبليغاتي و همچنين معيارهاي سنجش موفق بودن يا نبودن يك كمپين تبليغاتي آشنا شويد.  هيچ چيز به اندازه نمونه كارهاي يك شركت، معرفي كننده توانايي‌هاي شركت نخواهد بود؛ از همين رو در ادامه به بررسي ويژگي‌هاي يك كمپين تبليغاتي موفق مي‌پردازيم تا شما از اين طريق بتوانيد اطلاعات مفيدي از آژانس تبليغاتي مورد نظر به دست آوريد.

ويژگي‌هاي كمپين تبليغاتي موفق

شما به عنوان مدير كسب و كار يا مدير آي تي شركت بايد با ويژگي‌هاي يك كمپين تبليغاتي موفق آشنا باشيد. اين شناسايي به شما كمك خواهد كرد تا براي برون سپاري كارهاي ديجيتال ماركتينگ و همچنين تبليغات خود دچار مشكل نشويد. يك كمپين تبليغاتي موفق را مي‌توان از موارد نام برده شده در ادامه تشخيص داد.

  • ميزان تمركز كمپين بر روي هدف
  • راحتي و سادگي پيام كمپين
  • برجسته سازي و ايجاد تمايز
  • برخورداري از ايده جذاب
  • تعامل مناسب با مخاطبان
  • استفاده از جنبه‌هاي بصري مناسب و قوي
  • خلق ايده و اجراي مناسب آن
  • امكان تغيير ديدگاه مشتري
  • بازگويي داستان مناسبي از برند

در ادامه به بررسي خدمات يك آژانس تبليغاتي مي‌پردازيم.

خدمات شركت تبليغاتي

يك شركت يا آژانس تبليغاتي خدمات گسترده‌اي در حوزه آنلاين و آفلاين ارائه مي‌دهد. در حالت كلي مي‌توان گفت يك شركت تبليغاتي تمام كارهاي مربوط به برند سازي، استراتژيك و تبليغات يك كسب و كار را از صفر تا صد انجام مي‌دهد. شركت‌هاي تبليغاتي را مي‌توان شركت‌هاي دانست كه توانايي اجراي ايده‌هاي تبليغاتي جديد را داشته باشد.

همچنين اين شركت‌ها بايد بتواند در زمينه تبليغات، رزرو تبليغات، كمپين‌هاي بازاريابي، تحقيقات و پژوهش‌هاي مورد نياز كسب و كار و … فعاليت داشته باشد. در ادامه به بررسي خدمات شركت‌هاي تبليغاتي به صورت مورد به مورد مي‌پردازيم.

تبليغات محيطي در مشهد

تبليغات محيطي

تبليغاتي محيطي مي‌تواند تصويري درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حك كند. با توجه به گستردگي روش‌هاي تبليغات محيطي و امكانات ويژه براي به اجرا گذاشتن استراتژي‌هاي ارتباطي، يكي از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، ارائه تبليغات محيطي به برندها است. برندها و توليدكنندگان مي‌توانند با استفاده از جايگاه‌هاي تعبيه شده در شهر به طور مستقيم با مخاطبان خود سخن بگويند و پيام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره كنند.

ديجيتال ماركتينگ

از ديگر خدمات يك آژانس تبليغاتي مي‌توان به خدمات حوزه ديجيتال اشاره كرد.  ديجيتال ماركتينگ يكي از شاخه‌هاي حوزه ماركتينگ است. بازاريابي ديجيتال شامل همه ابزار‌ها و فعاليت‌هاي مي‌شود كه باعث معرفي محصول يا خدمات در فضاي ديجيتال مي‌شود. خدمات ديجيتال ماركتينگ خود به چند بخش تقسيم بندي مي‌شود كه در ادامه به تشريح هر كدام مي‌پردازيم.

برنامه ريزي و استراتژي براي كسب و كارهاي آنلاين

يكي از اصلي‌ترين خدمات يك شركت تبليغاتي در حوزه ديجيتال ماركتينگ برنامه ريزي و چيدن استراتژي كسب و كارها است. در اين بخش آژانس تبليغاتي خدماتي همچون تحقيق مشتري (پرسونا مشتري)، تحليل تكنيكال رقبا، موقعيت يابي كسب و كار در فضاي آنلاين، خلق و ايجاد برند و استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي را براي كسب و كار مورد نظر ارائه مي‌دهد.

بازاريابي آنلاين

از ديگر خدمات شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات بازاريابي آنلاين اشاره كرد. خدماتي همچون بهبود رتبه سايت (SEO)، بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ، تبليغات همسان و بنري در فضاي آنلاين را معمولا به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

طراحي سايت ارزان در مشهد

وب سايت

در دپارتمان طراحي سايت شركت‎هاي تبليغاتي خدماتي همچون طراحي وب سايت، ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين، پشتيباني و خدمات نگهداري از وب سايت و مشاوره براي راه‌ اندازي وب سايت را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند. اين بخش يكي از بخش‌هاي مهم و اساسي شركت‌هاي تبليغاتي است.

آناليز

در اين دسته از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، شركت به اجرا و بررسي كمپين‌هاي مربوط به كسب و كار مي‌پردازد. خدماتي همچون آناليز كمپين‌هاي تبليغاتي، آناليز و گزارش دهي از وب سايت و ديگر رسانه‌هاي آنلاين، بررسي و مانيتورينگ شبكه‌هاي اجتماعي در دسته خدمات آناليز شركت‌هاي تبليغاتي جاي مي‌گيرد.

توليد محتوا

از جمله خدمات اساسي يك شركت تبليغاتي، خدمات حوزه توليد محتوا است.  اين خدمات عبارت‌اند‌از: طراحي اينفوگرافيك

  • توليد محتواي متني
  • توليد پادكست
  • توليد متون مورد نياز كسب و كار براي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي
  • استراتژي فعاليت در پيام رسان‌ها
  • برنامه ريزي و تعيين استراتژي براي فعاليت‌هاي برند در شبكه‌هاي اجتماعي
  • محصول نويسي
  • خدمات كپي رايتينگ (تبليغ نويسي، كپشن نويسي و…)
  • توليد و انتشار مجموعه مقالات براي بلاگ

گرافيك

از بخش‌هاي مهم هر شركت تبليغاتي دپارتمان گرافيك است. اين دپارتمان وظيفه اجرا و پياده سازي طرح‌هاي گرافيكي مورد نياز بخش‌هايي همچون واحد توليد محتوا، واحد تبليغات و واحد طراحي سايت را بر عهده دارد. اين واحد خود شامل واحد فيلم برداري و تدوين مي‌شود كه كارهايي همچون ساخت تيزر تبليغاتي، استاپ موشن، موشن گرافي، ويدئو رئال، تبليغات ويديويي و … در اين واحد انجام مي‌شوند.

خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس

شركت تبليغاتي ياراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است. اين شركت با پشتوانه دانش فني و تيم اجرايي يكپارچه تا كنون توانسته‌ است خدمات گوناگوني به برندهاي كوچك و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمركز و سعي ما در آژانس تبليغاتي ياراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبليغاتي به مشتريان است.

تيم‌هاي فني ياراپلاس با توجه به اشراف كامل بر اصول ارتباطات و مديريت بازريابي و توانايي بالا در استفاده از ابزار‌هاي ديجيتال، راهكارهاي مناسبي براي توسعه و پيشرفت كسب و كارها ارائه مي‌دهد. در ادامه به اين سوال پاسخ خواهيم داد كه سئو چيست و چرا بايد با تكنيك‌هاي سئو آشنا باشيم.

سئو در سايت فروشگاهي

سئو يا بهينه سازي سايت چيست

سئو از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است؛ اين عبارت مترادف عبارت‌هايي همچون بهينه سازي براي موتورهاي جستجو يا SEO است. نكته مهم در رابطه با سئو آن كه، سئو روشي براي فريب يا گول زدن موتورهاي جستجو نيست؛ سئو يعني اين كه ما با رعايت برخي نكات و ارائه مطالب عالي تصميم به نشان دادن بهتر خود به موتورهاي جستجو از جمله گوگل مي‌گيريم.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از فعاليت‌هايي دانست كه منجر به تغيير استراتژيك ساختار و فعاليت وب سايت مي‌شود. سئو را مي‌توان يكي از دانش‌هاي پيچيده  و روز دانست كه متخصصان آن بايد همه روزه در حال آموزش و چك كردن منابع آموزشي آن باشند؛ از همه مهم‌تر اين كه اين علم نياز به صبر و بردباري بسيار زيادي دارد. ما در دنياي سئو 3 دسته سئوكار داريم كه در ادامه به معرفي آن‌ها مي‌پدازيم.

سئوكاران كلاه سفيد (White Hat)

در اين مدل از سئو و بهينه سازي وب سايت، سئوكار با استفاده از روش‌ و تكنيك‌هاي كه جزو قوانين و اصول موتورهاي جستجو است؛ اقدام به بهينه سازي وب سايت مي‌كند. در اين روش به هيچ عنوان از روش‌هاي فريب موتور جستجو استفاده نمي‌شود؛ و سئوكار به صورت كاملا سفيد و شفاف به سئو كردن سايت مشغول مي‌شود.

در برخي از منابع به اين نوع سئو، سئو اخلاقي گفته مي‌شود از مزيت‌هاي اين روش بهينه سازي سايت مي‌توان به ماندگاري بلند مدت در جايگاه كسب شده اشاره كرد؛ چرا كه تمام موارد انجام شده طبق گفته‌هاي گوگل انجام مي‌شود و به هيچ وجه سايت شما دچار پنالتي و جريمه از طرف گوگل نخواهد شد.

سئوكاران كلاه سياه (Black Hat)

در اين مدل سئو و بهينه سازي سايت، سئوكار با استفاده از روش‌هاي غير معمول و غير قانوني اقدام به بهينه سازي سايت مي‌كند؛ در اين روش معمولا فرد قصد فريب و دور زدن الگوريتم‌هاي گوگل را دارد. از نكات مهم در رابطه با اين نوع بهينه سازي مي‌توان به غير اخلاقي بودن و مورد تاييد هيچ موتور جستجويي نبودن اشاره كرد. انجام اين تاكتيك‌ها شايد در كوتاه مدت براي شما نتايج عالي به همراه داشته باشد؛ اما در بلند مدت چيزي جز پشيماني به همراه نخواهد داشت.

دوره هاي آموزش سئو در مشهد

سئوكاران كلاه خاكستري(Gray Hat)

در اين مدل سئو و بهينه سازي سايت، سئو كار موارد و تاكتيك‌هايي را انجام مي‌‌دهد كه مجاز به استفاده از آن نيستند اما هنوز از جانب گوگل شامل جريمه نمي‌شوند؛ اين تاكتيك‌ها شامل مواردي مي‌شود كه به صورت 100 درصدي از انجام آن منع نشده‌ايم اما در آينده شايد شامل موارد جريمه‌اي باشد.

اين دسته سئوكاران را مي‌توان چيزي بين سئوكاران كلاه سفيد و سياه دانست. اين سئو كاران اصطلاحا يكي به نعل مي‌زنند يكي به ميخ! نكته‌اي كه در هنگام استفاده از اين روش بايد در نظر داشت آن است كه آيا اين روش در آينده همچنان پا برجا و بدون جريمه خواهد بود؟ نظر شما چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.