آرشیو بهمن ماه 1398

صفر تا صد آموزش زبان انگليسي توسط سايت زبان رمزي

شركت تبليغاتي در زنجان

چرا بايد از خدمات آژانس‌هاي ديجيتال ماركتينگ استفاده نماييم؟ چگونه از كيفيت كار شركت تبليغاتي در زنجان مطمئن شويم؟ استفاده از شركت تبليغاتي براي رشد و پيشرفت بيزينس را مي‌توان يكي از مهم‌ترين كارها پس از تاسيس برند و شركت دانست. شما به عنوان هدايت كننده كسب و كار بايد اين توانايي را داشته باشيد كه از ميان انبوه شركت‌هاي تبليغاتي، شركت مناسب و با سابقه درخشان را انتخاب كنيد.

اصولا اين شركت‌ها به دو دسته تقسيم مي‌شوند. شركت‌هاي كامل  و شركت‌هاي مدولار، شركت‌هاي كامل تمام خدمات از صفر تا صد را براي يك برند پياده سازي و اجرا مي‌كنند. اما در شركت‌هاي مدولار، شما مي‌توانيد با توجه به نوع خواسته خود، بخشي از خدمات اين شركت‌ها را مورد استفاده قرار دهيد.

 شركت تبليغاتي در زنجان

آژانس تبليغاتي در زنجان

اين شهر مركز استان زنجان است؛ اين استان در شمال غربي كشور ايران قرار دارد. بر اساس سرشماري نفوس و مسكن در سال 1395 اين شهر جمعيتي بالغ بر 521 هزار نفر را در خود جاي داده است. جالب بدانيد زنجان عربي شده واژه زنگان است و اين واژه در بين مردم اين شهر همچنان رواج دارد.

شهر زنجان همچنين قابليت‌هاي فراواني در زمينه‌هاي آي تي و فناوري اطلاعات دارد. اگر قرار است كسب و كار خود را در اين شهر برند كنيد؛ نياز است با يك آژانس تبليغاتي در زنجان به صورت مداوم همكاري داشته باشيد. ما در ادامه اين مقاله از سري مقالات آموزشي وب سايت ياراپلاس به بررسي و معرفي خدمات آژانس‌هاي تبليغاتي مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.

خدمات شركت تبليغاتي 

يك شركت يا آژانس تبليغاتي خدمات گسترده‌اي در حوزه آنلاين و آفلاين ارائه مي‌دهد. در حالت كلي مي‌توان گفت يك آژانس تبليغاتي تمام كارهاي مربوط به برند سازي، استراتژيك و تبليغات يك كسب و كار را از صفر تا صد انجام مي‌دهد. شركت‌هاي تبليغاتي را مي‌توان شركت‌هاي دانست كه توانايي اجراي ايده‌هاي تبليغاتي جديد را داشته باشد.

همچنين اين شركت‌ها بايد بتواند در زمينه تبليغات، رزرو تبليغات، كمپين‌هاي بازاريابي، تحقيقات و پژوهش‌هاي مورد نياز كسب و كار و … فعاليت داشته باشد. در ادامه به بررسي خدمات شركت‌هاي تبليغاتي به صورت مورد به مورد مي‌پردازيم.

تبليغات محيطي

تبليغاتي محيطي مي‌تواند تصويري درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حك كند. با توجه به گستردگي روش‌هاي تبليغات محيطي و امكانات ويژه براي به اجرا گذاشتن استراتژي‌هاي ارتباطي، يكي از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، ارائه تبليغات محيطي به برندها است. برندها و توليدكنندگان مي‌توانند با استفاده از جايگاه‌هاي تعبيه شده در شهر به طور مستقيم با مخاطبان خود سخن بگويند و پيام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره كنند.

ديجيتال ماركتينگ

از ديگر خدمات يك شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات حوزه ديجيتال اشاره كرد.  ديجيتال ماركتينگ يكي از شاخه‌هاي حوزه ماركتينگ است. بازاريابي ديجيتال شامل همه ابزار‌ها و فعاليت‌هاي مي‌شود كه باعث معرفي محصول يا خدمات در فضاي ديجيتال مي‌شود. خدمات ديجيتال ماركتينگ خود به چند بخش تقسيم بندي مي‌شود كه در ادامه به تشريح هر كدام مي‌پردازيم.

برنامه ريزي و استراتژي براي كسب و كارهاي آنلاين

يكي از اصلي‌ترين خدمات يك آژانس تبليغاتي در حوزه ديجيتال ماركتينگ برنامه ريزي و چيدن استراتژي كسب و كارها است. در اين بخش شركت تبليغاتي خدماتي همچون تحقيق مشتري (پرسونا مشتري)، تحليل تكنيكال رقبا، موقعيت يابي كسب و كار در فضاي آنلاين، خلق و ايجاد برند و استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي را براي كسب و كار مورد نظر ارائه مي‌دهد.

بازاريابي آنلاين

از ديگر خدمات شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات بازاريابي آنلاين اشاره كرد. خدماتي همچون بهبود رتبه سايت (SEO)، بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ، تبليغات همسان و بنري در فضاي آنلاين را معمولا به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

وب سايت

در دپارتمان طراحي سايت شركت‎هاي تبليغاتي خدماتي همچون طراحي وب سايت، ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين، پشتيباني و خدمات نگهداري از وب سايت و مشاوره براي راه‌ اندازي وب سايت را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند. اين بخش يكي از بخش‌هاي مهم و اساسي شركت‌هاي تبليغاتي است.

 كسب و كار

آناليز

در اين دسته از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، شركت به اجرا و بررسي كمپين‌هاي مربوط به كسب و كار مي‌پردازد. خدماتي همچون آناليز كمپين‌هاي تبليغاتي، آناليز و گزارش دهي از وب سايت و ديگر رسانه‌هاي آنلاين، بررسي و مانيتورينگ شبكه‌هاي اجتماعي در دسته خدمات آناليز شركت‌هاي تبليغاتي جاي مي‌گيرد.

توليد محتوا

از جمله خدمات اساسي يك شركت تبليغاتي، خدمات حوزه توليد محتوا است.  اين خدمات عبارت‌اند‌از: طراحي اينفوگرافيك

·  توليد محتواي متني

·  توليد پادكست

·  توليد متون مورد نياز كسب و كار براي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي

·  استراتژي فعاليت در پيام رسان‌ها

·  برنامه ريزي و تعيين استراتژي براي فعاليت‌هاي برند در شبكه‌هاي اجتماعي

·  محصول نويسي

·  خدمات كپي رايتينگ (تبليغ نويسي، كپشن نويسي و…)

·  توليد و انتشار مجموعه مقالات براي بلاگ

گرافيك

از بخش‌هاي مهم هر شركت تبليغاتي دپارتمان گرافيك است. اين دپارتمان وظيفه اجرا و پياده سازي طرح‌هاي گرافيكي مورد نياز بخش‌هايي همچون واحد توليد محتوا، واحد تبليغات و واحد طراحي سايت را بر عهده دارد. اين واحد خود شامل واحد فيلم برداري و تدوين مي‌شود كه كارهايي همچون ساخت تيزر تبليغاتي، استاپ موشن، موشن گرافي، ويدئو رئال، تبليغات ويديويي و … در اين واحد انجام مي‌شوند.

خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس

شركت تبليغاتي ياراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است. اين شركت با پشتوانه دانش فني و تيم اجرايي يكپارچه تا كنون توانسته‌ است خدمات گوناگوني به برندهاي كوچك و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمركز و سعي ما در آژانس تبليغاتي ياراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبليغاتي به مشتريان است.

تيم‌هاي فني ياراپلاس با توجه به اشراف كامل بر اصول ارتباطات و مديريت بازريابي و توانايي بالا در استفاده از ابزار‌هاي ديجيتال، راهكارهاي مناسبي براي توسعه و پيشرفت كسب و كارها ارائه مي‌دهد. در ادامه به يك از اصلي‌ترين خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس مي‌پردازيم با ما همراه باشيد.

 

سئو چيست

سئو (SEO) را مي‌توان بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو دانست. فرآيند سئو كردن به سه طريق مختلف انجام مي‌شود. اين سه روش عبارتند از:

·  سئو كلاه سياه

·  سئو كلاه سفيد

·  سئو كلاه خاكستري

سئوكاران كلاه سفيد تنها با استفاده از روش‌هاي مجاز اقدام به سئو كردن سايت مي‌كنند. سئوكاران كلاه سياه با استفاده از تكنيك‌هاي غير مجاز سعي در بهبود رتبه سايت دارند. سئو كاران كلاه خاكستري را مي‌توان افرادي دانست كه نه سفيد هستند نه سياه! اين افراد اگر نياز باشد از تكنيك‌هاي كلاه سياه هم استفاده خواهند كرد.

سئو و بهينه سازي

چرا سئو مهم است

اكثر كاربران در هنگام نياز به يافتن سوال و يا براي پيدا كردن يك محصول اقدام به جستجو در موتورهاي جستجو از جمله گوگل مي‌كنند؛ و معمولا كمتر پيش مي‌آيد كه فردي براي پيدا كردن جواب سوال خود به صفحه‌اي غير از صفحه اول گوگل سر بزند؛ از همين رو مي‌توان جايگاه و اهميت سئو را درك كرد.

از جمله تكنيك‌هاي جالب و مناسب براي كسب رتبه مناسب در گوگل را مي‌توان پاسخ گويي به سوالات كاربران دانست. از همين رو صاحبان وب سايت و سئودان‌ها در قدم اول اقدام به جستجو در باره موضوع سايت و كلمات كليدي هدف سايت مي‌كنند؛ تا بر اساس آن بتوانند برنامه و استراتژي سئو سايت را بچينند؛ اگر به مباحث سئو علاقه داريد مي‌توانيد به دنبال آموزش سئو در سطح وب باشيد.

كسب جايگاه در گوگل، ارگانيك يا تبليغات

ما براي كسب جايگاه در موتور جستجوي گوگل مي‌توانيم به دو روش اقدام نماييم. اولين روش استفاده از تبليغات گوگل است؛ شما در اين روش بايد براي كسب جايگاه هزينه پرداخت نماييد؛ در اين روش شما تنها در صورتي در جايگاه باقي خواهيد ماند كه هزينه‌هاي آن را پرداخت نماييد. روش دوم استفاده از سئو يا همان روش‌هاي ارگانيك است. براي كسب رتبه در روش ارگانيك شما نياز به آموزش سئو خواهيد داشت كه مي‌توانيد از آموزش‌هاي سراسر وب استفاده نماييد.

 

شركت تبليغاتي در تبريز

شركت‌هاي تبليغاتي در زمينه‌هاي ديجيتال برندينگ، ديجيتال ماركتينگ و خدمات تبليغات به صورت تخصصي فعاليت مي‌كنند. گسترش كسب و كارها، نياز به شركت تبليغاتي، براي ارائه تبليغات اصولي و منطقي را افزايش داده است. تبريز بزرگ‌ترين شهر شمال غربي كشور است كه حدود دو ميليون نفر جمعيت دارد. از همين رو وجود شركت تبليغاتي در تبريز با توجه به جمعيت آن امري مهم وضروي است.

در كلان‌شهر‌هاي كشور كسب و كار‌هاي زيادي در زمينه‌هاي مختلف وجود دارند و صاحبين كسب و كارها به دنبال معرفي برند خود به عموم مردم شهر هستند. حال در تبريز آژانس‌هاي تبليغاتي با همسو كردن هدف خود با شركت‌ها و سازمان‌ها براي معرفي برند به جامعه و همچنين آگاه كردن مردم از وجود كسب و كاري نوپا باعث افزايش تعامل مردم با شركت يا سازمان مربوطه مي‌شوند.

از اين رو شركت تبليغاتي در تبريز موظف است كه اقدامات خود را در زمينه‌هاي مختلفي از جمله اجراي كمپين‌هاي تبليغاتي، سئو، بازاريابي ويديويي، شبكه‌هاي اجتماعي و… در پيش بگيرند. همچنين شركت تبليغاتي بايد در طراحي ايده‌هاي جديد تلاش كرده و به مشتري و مديران شركت‌ها، ايده‌هاي خلاقه ارائه كنند.

استراتژي تبليغات

آژانس تبليغاتي در تبريز

آژانس‌هاي تبليغاتي در شهر‌هاي مختلف با توجه به نوع فرهنگ و طرز فكر مردم بايد رويكردي درست و حساب شده براي تبليغات داشته باشند.
شركت‌هاي تبليغاتي بايد طرح ها و ايده‌هاي متنوعي را براي موفقيت مشتريان ارائه دهند. اين طرح‌ها و ايده‌ها مي‌تواند در زمينه تبليغات چاپي، راديويي تلويزيوني، اينترنتي و … باشد. در كشور ايران ساليانه مناسبات مذهبي و سياسي زيادي وجود دارد از اين رو توجه به فضا و زمان رزرو يك تبليغات محيطي لازم و ضروري است. تحقيقات و پژوهش‌ها در زمينه كسب وكار‌ها مي‌تواند تاثيري مثبتي در نوع و كيفيت خدمات ارائه شده توسط يك آژانس تبليغاتي داشته باسد و حال در ادامه به بررسي خدمات شركت‌هاي تبلغاتي مي‌پردازيم.

خدمات شركت تبليغاتي

يك شركت يا آژانس تبليغاتي خدمات گسترده‌اي در حوزه آنلاين و آفلاين ارائه مي‌دهد. در حالت كلي مي‌توان گفت يك شركت تبليغاتي تمام كارهاي مربوط به برند سازي، استراتژيك و تبليغات يك كسب و كار را از صفر تا صد انجام مي‌دهد.

تبليغات محيطي

تبليغاتي محيطي مي‌تواند تصويري درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حك كند. با توجه به گستردگي روش‌هاي تبليغات محيطي و امكانات ويژه براي به اجرا گذاشتن استراتژي‌هاي ارتباطي، يكي از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، ارائه تبليغات محيطي به برندها است. برندها و توليدكنندگان مي‌توانند با استفاده از جايگاه‌هاي تعبيه شده در شهر به طور مستقيم با مخاطبان خود سخن بگويند و پيام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره كنند.

تبليغات در مشهد

ديجيتال ماركتينگ

از ديگر خدمات يك شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات حوزه ديجيتال اشاره كرد. خدمات ديجيتال ماركتينگ خود به چند بخش تقسيم بندي مي‌شود كه در ادامه به تشريح هر كدام مي‌پردازيم.

برنامه ريزي و استراتژي براي كسب و كارهاي آنلاين

يكي از اصلي‌ترين خدمات يك شركت تبليغاتي در حوزه ديجيتال ماركتينگ برنامه ريزي و چيدن استراتژي كسب و كارها است. در اين بخش شركت تبليغاتي خدماتي همچون تحقيق مشتري (پرسونا مشتري)، تحليل تكنيكال رقبا، موقعيت يابي كسب و كار در فضاي آنلاين، خلق و ايجاد برند و استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي را براي كسب و كار مورد نظر ارائه مي‌دهد.

بازاريابي آنلاين

از ديگر خدمات شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات بازاريابي آنلاين اشاره كرد. خدماتي همچون بهبود رتبه سايت (SEO)، بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ، تبليغات همسان و بنري در فضاي آنلاين را معمولا به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

وب سايت

در دپارتمان طراحي سايت شركت‎هاي تبليغاتي خدماتي همچون طراحي وب سايت، ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين، پشتيباني و خدمات نگهداري از وب سايت و مشاوره براي راه‌ اندازي وب سايت را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند.

آناليز

در اين دسته از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، شركت به اجرا و بررسي كمپين‌هاي مربوط به كسب و كار مي‌پردازد. خدماتي همچون آناليز كمپين‌هاي تبليغاتي، آناليز و گزارش دهي از وب سايت و ديگر رسانه‌هاي آنلاين، بررسي و مانيتورينگ شبكه‌هاي اجتماعي در دسته خدمات آناليز شركت‌هاي تبليغاتي جاي مي‌گيرد.

توليد محتوا

از جمله خدمات اساسي يك شركت تبليغاتي، خدمات حوزه توليد محتوا است.  اين خدمات عبارت‌اند‌از: طراحي اينفوگرافيك

  • توليد محتواي متني
  • توليد پادكست
  • توليد متون مورد نياز كسب و كار براي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي
  • استراتژي فعاليت در پيام رسان‌ها
  • برنامه ريزي و تعيين استراتژي براي فعاليت‌هاي برند در شبكه‌هاي اجتماعي
  • محصول نويسي
  • خدمات كپي رايتينگ (تبليغ نويسي، كپشن نويسي و…)
  • توليد و انتشار مجموعه مقالات براي بلاگ

گرافيك

از بخش‌هاي مهم هر شركت تبليغاتي دپارتمان گرافيك است. اين دپارتمان وظيفه اجرا و پياده سازي طرح‌هاي گرافيكي مورد نياز بخش‌هايي همچون واحد توليد محتوا، واحد تبليغات و واحد طراحي سايت را بر عهده دارد. اين واحد خود شامل واحد فيلم برداري و تدوين مي‌شود كه كارهايي همچون ساخت تيزر تبليغاتي، استاپ موشن، موشن گرافي، ويدئو رئال، تبليغات ويديويي و … در اين واحد انجام مي‌شوند.

خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس

شركت تبليغاتي ياراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است. اين شركت با پشتوانه دانش فني و تيم اجرايي يكپارچه تا كنون توانسته‌ است خدمات گوناگوني به برندهاي كوچك و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمركز و سعي ما در شركت تبليغاتي ياراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبليغاتي به مشتريان است. تيم‌هاي فني ياراپلاس با توجه به اشراف كامل بر اصول ارتباطات و مديريت بازريابي و توانايي بالا در استفاده از ابزار‌هاي ديجيتال، راهكارهاي مناسبي براي توسعه و پيشرفت كسب و كارها ارائه مي‌دهد.

طراحي سايت

طراحي سايت خبري

از مهم‌ترين و پربازديدترين نوع سايت‌ها مي‌توان به سايت‌هاي خبري اشاره كرد. زيرا كه افراد جامعه نياز دارند  اخبار مهم سياسي، اجتماعي، ورزشي و… را در سريع‌ترين زمان ممكن دريافت كنند. طراحي  يك سايت خبري با طراحي مناسب و محتواي غني مي‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب كند.

ويژگي‌هاي يك سايت خبري موفق

عوامل مختلفي در موفقيت يك سايت خبري تاثير گذار است. موفقيت سايت خبري را از تعداد مخاطبان آن مي‌سنجنند و راه‌هاي مختلفي براي افزايش تعداد بازديدكنندگان يك سايت وجود دارد. در ابتدا بايد براي افزايش ترافيك سايت، مخاطبان خود را از طريق گوگل افزايش دهيد و سپس با طراحي گرافيكي مناسب و بهبود كيفيت متن‌ها بازديدكنندگان را تبديل به كاربر وفادار كنيد. براي جذب مخاطبان راه‌هاي گوناگوني وجود دارد كه در ادامه مواردي از اين راه‌ها را بيان مي‌كنيم.

1- نوع چيدمان خبر‌ها در سايت‌هاي خبري از اهميت بالايي برخوردار است. مخاطبان سايت بايد در كم‌ترين زمان ممكن به خبر مورد نظر خود برسند و با طراحي درست و اصولي خبر‌هاي مشابه را نيز در اختيار آن‌ها قرار دهيد.

2- در طراحي سايت خبري از فرمت‌هاي مختلف ارائه محتوا استفاده كنيد. اين فرمت‌ها شامل فيلم و عكس و… است. ويديو و تصوير از راه‌هاي مناسب كاهش نرخ پرش سايت بوده وهمچنين فيلم و تصوير باعث جذب مخاطب مي‌شود با اين روش مي‌توانيد بازديد كنندگان وفادار سايت خود را افزايش دهيد.

3- آموزش سئو در مشهد براي انواع مختلف سايت‌ها از جمله سايت‌هاي خبري، نقش مهم و ضروري دارد. حتي اگر سايتي از طراحي خوبي بهرمند باشد اما در نتايج گوگل رتبه خوبي كسب نكند، از ارزشمندي آن سايت كاسته مي‌شود. از اين رو توجه به كيفيت محتوا و سئو اهميت بالايي در موفقيت سايت دارد.

در اين مقاله ياراپلاس به عنوان يك شركت تبليغاتي قصد داشت تا بخشي از خدماتي كه به كسب و كارهاي تبريزي ارائه مي دهد را معرفي كند. با ما ارزان و به صرفه در كمتر از 48 ساعت پروژه تبليغاتي خود را استارت بزنيد.

شركت تبليغاتي در ايلام

آژانس‌هاي تبليغاتي چه خدماتي ارائه مي‌دهند؟ چرا بايد براي مشاوره از شركت‌هاي تبليغاتي استفاده نماييم. اين شركت‌ها را مي‌توان مجموعه‌اي از افراد خلاق و با استعداد دانست كه براي ساخت استراتژي تبليغاتي كسب و كارها تمام تلاش خود را انجام مي‌دهند. از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي اين افراد، دانش بسيار بالا و توانايي برنامه ريزي و چيدن استراتژي براي بيزينس‌ها است. اين شركت‌هاي تبليغاتي را مي‌توان به دو دسته كلي تقسيم كرد.

انواع شركت‌هاي تبليغاتي

شركت تبليغاتي در ايلام

شركت‌هاي مدولار

اين گونه شركت‌ها عموما يك آژانس تبليغاتي كامل هستند كه ميزان خدمات خود را بر اساس نياز بيزينس‌ها ارائه مي‌دهند. كسب و كارها مي‌توانند با توجه به نياز خود يك بخش كوچك از  خدمات اين شركت را مورد استفاده قرار دهند. در اين گونه شركت‌ها هزينه و دستمزد بر اساس ميزان خدمات و كارهاي انجام شده محاسبه خواهد شد.

شركت‌هاي كامل

اين شركت‌ها يك شركت كامل 360 درجه‌اي تبليغاتي هستند. در اين شركت‌ها تمام فعاليت‌هاي مربوط به تبليغات، بازاريابي، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي و … به صورت كامل انجام مي‌شود. عموما اين شركت‌ها با ارائه بسته‌هاي پيشنهادي گوناگون و همچنين توزيع پلن‌هاي مختلف سعي در ارائه خدمات گسترده به تمامي بيزينس‌ها دارند.

ميزان استفاده شهر ايلام از تبليغات

شهر ايلام مركز استان ايلام است. بر اساس سرشماري كه در سال 1395 در اين استان انجام شده است؛ اين شهر جمعيتي بالغ بر 194 هزار نفر داشته است. از آنجايي كه اين شهر به محل اقامت زائران كربلا تبديل شده است؛ امكانات زير ساختي مخابراتي اين شهر روز به روز در حال افزايش است. از اين جهت مي‌توان آينده مناسبي براي ايلام در حوزه آي‌‌تي متصور شد. وجود شركت تبليغاتي در ايلام باعث خواهد شد كه كسب و كارهاي آنلاين و آفلاين اين شهر با سرعتي چند برابر به پيشرفت و رشد مشغول باشند.

خدمات شركت تبليغاتي

يك شركت يا آژانس تبليغاتي خدمات گسترده‌اي در حوزه آنلاين و آفلاين ارائه مي‌دهد. در حالت كلي مي‌توان گفت يك آژانس تبليغاتي تمام كارهاي مربوط به برند سازي، استراتژيك و تبليغات يك كسب و كار را از صفر تا صد انجام مي‌دهد. شركت‌هاي تبليغاتي را مي‌توان شركت‌هاي دانست كه توانايي اجراي ايده‌هاي تبليغاتي جديد را داشته باشد.

همچنين اين شركت‌ها بايد بتواند در زمينه تبليغات، رزرو تبليغات، كمپين‌هاي بازاريابي، تحقيقات و پژوهش‌هاي مورد نياز كسب و كار و … فعاليت داشته باشد. در ادامه به بررسي خدمات شركت‌هاي تبليغاتي به صورت مورد به مورد مي‌پردازيم.

تبليغات محيطي

تبليغات محيطي مي‌تواند تصويري درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حك كند. با توجه به گستردگي روش‌هاي تبليغات محيطي و امكانات ويژه براي به اجرا گذاشتن استراتژي‌هاي ارتباطي، يكي از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، ارائه تبليغات محيطي به برندها است. برندها و توليدكنندگان مي‌توانند با استفاده از جايگاه‌هاي تعبيه شده در شهر به طور مستقيم با مخاطبان خود سخن بگويند و پيام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره كنند.

شركت تبليغاتي

ديجيتال ماركتينگ

از ديگر خدمات يك شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات حوزه ديجيتال اشاره كرد.  ديجيتال ماركتينگ يكي از شاخه‌هاي حوزه ماركتينگ است. بازاريابي ديجيتال شامل همه ابزار‌ها و فعاليت‌هاي مي‌شود كه باعث معرفي محصول يا خدمات در فضاي ديجيتال مي‌شود. خدمات ديجيتال ماركتينگ خود به چند بخش تقسيم بندي مي‌شود كه در ادامه به تشريح هر كدام مي‌پردازيم.

برنامه ريزي و استراتژي براي كسب و كارهاي آنلاين

يكي از اصلي‌ترين خدمات يك آژانس تبليغاتي در حوزه ديجيتال ماركتينگ برنامه ريزي و چيدن استراتژي كسب و كارها است. در اين بخش شركت تبليغاتي خدماتي همچون تحقيق مشتري (پرسونا مشتري)، تحليل تكنيكال رقبا، موقعيت يابي كسب و كار در فضاي آنلاين، خلق و ايجاد برند و استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي را براي كسب و كار مورد نظر ارائه مي‌دهد.

بازاريابي آنلاين

از ديگر خدمات شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات بازاريابي آنلاين اشاره كرد. خدماتي همچون بهبود رتبه سايت (SEO)، بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ، تبليغات همسان و بنري در فضاي آنلاين را معمولا به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

وب سايت

در دپارتمان طراحي سايت شركت‎هاي تبليغاتي خدماتي همچون طراحي وب سايت، ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين، پشتيباني و خدمات نگهداري از وب سايت و مشاوره براي راه‌ اندازي وب سايت را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند. اين بخش يكي از بخش‌هاي مهم و اساسي شركت‌هاي تبليغاتي است.

آناليز

در اين دسته از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، شركت به اجرا و بررسي كمپين‌هاي مربوط به كسب و كار مي‌پردازد. خدماتي همچون آناليز كمپين‌هاي تبليغاتي، آناليز و گزارش دهي از وب سايت و ديگر رسانه‌هاي آنلاين، بررسي و مانيتورينگ شبكه‌هاي اجتماعي در دسته خدمات آناليز شركت‌هاي تبليغاتي جاي مي‌گيرد.

توليد محتوا

توليد محتوا

از جمله خدمات اساسي يك شركت تبليغاتي، خدمات حوزه توليد محتوا است.  اين خدمات عبارت‌اند‌از: طراحي اينفوگرافيك

  • توليد محتواي متني
  • توليد پادكست
  • توليد متون مورد نياز كسب و كار براي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي
  • استراتژي فعاليت در پيام رسان‌ها
  • برنامه ريزي و تعيين استراتژي براي فعاليت‌هاي برند در شبكه‌هاي اجتماعي
  • محصول نويسي
  • خدمات كپي رايتينگ (تبليغ نويسي، كپشن نويسي و…)
  • توليد و انتشار مجموعه مقالات براي بلاگ

گرافيك

از بخش‌هاي مهم هر شركت تبليغاتي دپارتمان گرافيك است. اين دپارتمان وظيفه اجرا و پياده سازي طرح‌هاي گرافيكي مورد نياز بخش‌هايي همچون واحد توليد محتوا، واحد تبليغات و واحد طراحي سايت را بر عهده دارد. اين واحد خود شامل واحد فيلم برداري و تدوين مي‌شود كه كارهايي همچون ساخت تيزر تبليغاتي، استاپ موشن، موشن گرافي، ويدئو رئال، تبليغات ويديويي و … در اين واحد انجام مي‌شوند.

خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس

شركت تبليغاتي ياراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است. اين شركت با پشتوانه دانش فني و تيم اجرايي يكپارچه تا كنون توانسته‌ است خدمات گوناگوني به برندهاي كوچك و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمركز و سعي ما در آژانس تبليغاتي ياراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبليغاتي به مشتريان است.

تيم‌هاي فني ياراپلاس با توجه بهشر اشراف كامل بر اصول ارتباطات و مديريت بازريابي و توانايي بالا در استفاده از ابزار‌هاي ديجيتال، راهكارهاي مناسبي براي توسعه و پيشرفت كسب و كارها ارائه مي‌دهد. در ادامه اين مقاله به بررسي شبكه‌هاي اجتماعي و استراتژهاي آن مي‌پردازيم.

شبكه‌هاي اجتماعي

شايد تعجب كنيد اگر بگوييم مفهوم شبكه‌هاي اجتماعي مفهومي جديد نيست و از قرن‌ها پيش ما اجتماعاتي داشته‌ايم؛ اجتماعاتي كه پيشينيان ما بر گرد آتش تشكيل مي‌داده‌اند. از جمله مواردي كه باعث مي‌شود اهميت شبكه‌هاي اجتماعي امروزه بيش از گذشته باشد؛ بحث ديجيتالي شدن آن است.

در حال حاضر بسياري از كسب و كارهاي بزرگ دنيا براي بازاريابي و همچنين آگاهي از برند خود اقدام به ساخت اكانت در انواع شبكه‌هاي اجتماعي مي‌كنند. ما به عنوان يك بيزينس مي‌توانيم از اين فضاي رايگان حداكثر سود و استفاده را ببريم؛ براي اين كار كافيست استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي خود را به صورت مناسب بچينيم.

 

شبكه‌هاي اجتماعي و استراتژي

مي‌توان يكي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين مواردي كه در به ثمر رسيدن يك كسب و كار به شما كمك مي‌كند؛ داشتن استراتژي دانست. شبكه‌هاي اجتماعي هم از اين قاعده مستثني نيستند. نبود استراتژي براي مديريت شبكه‌هاي اجتماعي باعث خواهد شد كه مسير پيشرفت در اين فضا هموار باشد.

جالب است بدانيد در تحقيقي كه در سال گذشته انجام شده است از هر 3 نفر يك نفر به صورت مداوم در شبكه‌هاي اجتماعي همچون فيسبوك و اينستاگرام به فعاليت مشغول بوده است. در هيچ منبع رايگان ديگري نخواهيد توانست اين دست از مخاطبان را پيدا كنيد. در صورتي كه استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي به درستي چيده شود؛ مي‌توان انتظار داشت كه موارد زير براي كسب و كار شما اتفاق بيافتد.

  • رشد سريع و هدايت مناسب مخاطبان
  • ايجاد آگاهي مناسب در رابطه با برند تجاري شما
  • نگه داري مشتريان گذشته و جذب مشتريان وفادار
  • گسترش بيزينس در ابعاد مختلف
  • ارتباط راحت و آسان با مشتريان

در مقاله بالا به توضيحاتي در رابطه با تبليغات و نقش آنها در پيشرفت كسب و كار پرداختيم. همانطور كه مطالعه كرديد ياراپلاس به عنوان آژانس ديجيتال ماركتينگ به ارائه پكيج هاي تبليغاتي در جهت پيشرفت كسب و كار شما در استان ايلام پرداخته است. با بررسي صفحات ياراپلاس از نحوه خدمات و هزينه هاي بهينه ما مطلع شويد.