خلاصه فيلم انكانتو Encanto

صفر تا صد آموزش زبان انگليسي توسط سايت زبان رمزي

خلاصه فيلم انكانتو Encanto

انيميشن انكانتو Encanto 2021 در مورد خانواده‌اي به نام مادريگالس است كه در يك شهر افسون شده در ميان كوه‌هاي كلمبيا به نام انكانتو زندگي ميكنند. در اين ميان جادوي انكانتو به هر كودك در اين شهر يك قدرت جادويي منحصر به فرد مانند قدرت شفابخشي اعطا كرده است؛ اما دختري به نام ميرابل تنها عضو خانواده مادريگالس ميباشد كه هيچ قدرتي ندارد و از اين موضوع بسيار ناراحت است؛ ولي زماني كه ميرابل متوجه ميشود جادوي انكانتو در معرض خطر قرار دارد، براي نجات شهر وارد يك ماجراجويي هيجان‌انگيز شده و…درباره فيلم انكانتو Encanto : محصول كشور آمريكا و كلمبيا و در ژانر انيميشن ، درام مي‌باشد و به كارگرداني Byron Howard در سال 2021 ساخته شده است. در انيميشن انكانتو بازيگراني چون John Leguizamo، María Cecilia Botero، Stephanie Beatriz، و... به ايفاي نقش پرداخته اند.

چگونه یک خلاصه نویسی خوب بنویسیم؟

خلاصه نویسی ها می توانند در موارد مختلفی مانند تکلیف مدرسه یا خلاصه نویسی رمانی باشد که شما خوانده اید. همچنین می توانید خلاصه‌ای از متن‌ های مختلف را بنویسید که شامل تحقیقتان هم می باشد. یاد گرفتن نوع خلاصه نویسی یک فرایند ساده است که می‌ توانید با در پیش گرفتن مراحل ساده زیر در آن استاد و حرفه ای شوید:

متن را با دقت بخوانید– قطعاً نمی توانید بدون خواندن متن و فهم کامل شروع به خلاصه نویسی کنید. در این مرحله نت برداری نکنید. فقط روی معنی متن تمرکز کنید و ببینید که چه چیزی گفته است.

با تمرکز متن را بفهمید – زمانی که در طول متن شروع به خواندن کردید، سعی کنید ایده اصلی و تم‌ متن را متوجه شوید.

نکات مهم را لیست کنید – در کنار خود یک برگه بگذارید. هر قسمتی را دوباره بخوانید و به دنبال نکات مهمی باشید که داستان را توضیح می‌ دهد. روی عنوان، شخصیت ها، پلات  یا همان طرح داستان و غیره تمرکز کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.