شركت تبليغاتي در زنجان

صفر تا صد آموزش زبان انگليسي توسط سايت زبان رمزي

شركت تبليغاتي در زنجان

چرا بايد از خدمات آژانس‌هاي ديجيتال ماركتينگ استفاده نماييم؟ چگونه از كيفيت كار شركت تبليغاتي در زنجان مطمئن شويم؟ استفاده از شركت تبليغاتي براي رشد و پيشرفت بيزينس را مي‌توان يكي از مهم‌ترين كارها پس از تاسيس برند و شركت دانست. شما به عنوان هدايت كننده كسب و كار بايد اين توانايي را داشته باشيد كه از ميان انبوه شركت‌هاي تبليغاتي، شركت مناسب و با سابقه درخشان را انتخاب كنيد.

اصولا اين شركت‌ها به دو دسته تقسيم مي‌شوند. شركت‌هاي كامل  و شركت‌هاي مدولار، شركت‌هاي كامل تمام خدمات از صفر تا صد را براي يك برند پياده سازي و اجرا مي‌كنند. اما در شركت‌هاي مدولار، شما مي‌توانيد با توجه به نوع خواسته خود، بخشي از خدمات اين شركت‌ها را مورد استفاده قرار دهيد.

 شركت تبليغاتي در زنجان

آژانس تبليغاتي در زنجان

اين شهر مركز استان زنجان است؛ اين استان در شمال غربي كشور ايران قرار دارد. بر اساس سرشماري نفوس و مسكن در سال 1395 اين شهر جمعيتي بالغ بر 521 هزار نفر را در خود جاي داده است. جالب بدانيد زنجان عربي شده واژه زنگان است و اين واژه در بين مردم اين شهر همچنان رواج دارد.

شهر زنجان همچنين قابليت‌هاي فراواني در زمينه‌هاي آي تي و فناوري اطلاعات دارد. اگر قرار است كسب و كار خود را در اين شهر برند كنيد؛ نياز است با يك آژانس تبليغاتي در زنجان به صورت مداوم همكاري داشته باشيد. ما در ادامه اين مقاله از سري مقالات آموزشي وب سايت ياراپلاس به بررسي و معرفي خدمات آژانس‌هاي تبليغاتي مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.

خدمات شركت تبليغاتي 

يك شركت يا آژانس تبليغاتي خدمات گسترده‌اي در حوزه آنلاين و آفلاين ارائه مي‌دهد. در حالت كلي مي‌توان گفت يك آژانس تبليغاتي تمام كارهاي مربوط به برند سازي، استراتژيك و تبليغات يك كسب و كار را از صفر تا صد انجام مي‌دهد. شركت‌هاي تبليغاتي را مي‌توان شركت‌هاي دانست كه توانايي اجراي ايده‌هاي تبليغاتي جديد را داشته باشد.

همچنين اين شركت‌ها بايد بتواند در زمينه تبليغات، رزرو تبليغات، كمپين‌هاي بازاريابي، تحقيقات و پژوهش‌هاي مورد نياز كسب و كار و … فعاليت داشته باشد. در ادامه به بررسي خدمات شركت‌هاي تبليغاتي به صورت مورد به مورد مي‌پردازيم.

تبليغات محيطي

تبليغاتي محيطي مي‌تواند تصويري درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حك كند. با توجه به گستردگي روش‌هاي تبليغات محيطي و امكانات ويژه براي به اجرا گذاشتن استراتژي‌هاي ارتباطي، يكي از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، ارائه تبليغات محيطي به برندها است. برندها و توليدكنندگان مي‌توانند با استفاده از جايگاه‌هاي تعبيه شده در شهر به طور مستقيم با مخاطبان خود سخن بگويند و پيام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره كنند.

ديجيتال ماركتينگ

از ديگر خدمات يك شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات حوزه ديجيتال اشاره كرد.  ديجيتال ماركتينگ يكي از شاخه‌هاي حوزه ماركتينگ است. بازاريابي ديجيتال شامل همه ابزار‌ها و فعاليت‌هاي مي‌شود كه باعث معرفي محصول يا خدمات در فضاي ديجيتال مي‌شود. خدمات ديجيتال ماركتينگ خود به چند بخش تقسيم بندي مي‌شود كه در ادامه به تشريح هر كدام مي‌پردازيم.

برنامه ريزي و استراتژي براي كسب و كارهاي آنلاين

يكي از اصلي‌ترين خدمات يك آژانس تبليغاتي در حوزه ديجيتال ماركتينگ برنامه ريزي و چيدن استراتژي كسب و كارها است. در اين بخش شركت تبليغاتي خدماتي همچون تحقيق مشتري (پرسونا مشتري)، تحليل تكنيكال رقبا، موقعيت يابي كسب و كار در فضاي آنلاين، خلق و ايجاد برند و استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي را براي كسب و كار مورد نظر ارائه مي‌دهد.

بازاريابي آنلاين

از ديگر خدمات شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات بازاريابي آنلاين اشاره كرد. خدماتي همچون بهبود رتبه سايت (SEO)، بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ، تبليغات همسان و بنري در فضاي آنلاين را معمولا به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

وب سايت

در دپارتمان طراحي سايت شركت‎هاي تبليغاتي خدماتي همچون طراحي وب سايت، ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين، پشتيباني و خدمات نگهداري از وب سايت و مشاوره براي راه‌ اندازي وب سايت را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند. اين بخش يكي از بخش‌هاي مهم و اساسي شركت‌هاي تبليغاتي است.

 كسب و كار

آناليز

در اين دسته از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، شركت به اجرا و بررسي كمپين‌هاي مربوط به كسب و كار مي‌پردازد. خدماتي همچون آناليز كمپين‌هاي تبليغاتي، آناليز و گزارش دهي از وب سايت و ديگر رسانه‌هاي آنلاين، بررسي و مانيتورينگ شبكه‌هاي اجتماعي در دسته خدمات آناليز شركت‌هاي تبليغاتي جاي مي‌گيرد.

توليد محتوا

از جمله خدمات اساسي يك شركت تبليغاتي، خدمات حوزه توليد محتوا است.  اين خدمات عبارت‌اند‌از: طراحي اينفوگرافيك

·  توليد محتواي متني

·  توليد پادكست

·  توليد متون مورد نياز كسب و كار براي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي

·  استراتژي فعاليت در پيام رسان‌ها

·  برنامه ريزي و تعيين استراتژي براي فعاليت‌هاي برند در شبكه‌هاي اجتماعي

·  محصول نويسي

·  خدمات كپي رايتينگ (تبليغ نويسي، كپشن نويسي و…)

·  توليد و انتشار مجموعه مقالات براي بلاگ

گرافيك

از بخش‌هاي مهم هر شركت تبليغاتي دپارتمان گرافيك است. اين دپارتمان وظيفه اجرا و پياده سازي طرح‌هاي گرافيكي مورد نياز بخش‌هايي همچون واحد توليد محتوا، واحد تبليغات و واحد طراحي سايت را بر عهده دارد. اين واحد خود شامل واحد فيلم برداري و تدوين مي‌شود كه كارهايي همچون ساخت تيزر تبليغاتي، استاپ موشن، موشن گرافي، ويدئو رئال، تبليغات ويديويي و … در اين واحد انجام مي‌شوند.

خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس

شركت تبليغاتي ياراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است. اين شركت با پشتوانه دانش فني و تيم اجرايي يكپارچه تا كنون توانسته‌ است خدمات گوناگوني به برندهاي كوچك و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمركز و سعي ما در آژانس تبليغاتي ياراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبليغاتي به مشتريان است.

تيم‌هاي فني ياراپلاس با توجه به اشراف كامل بر اصول ارتباطات و مديريت بازريابي و توانايي بالا در استفاده از ابزار‌هاي ديجيتال، راهكارهاي مناسبي براي توسعه و پيشرفت كسب و كارها ارائه مي‌دهد. در ادامه به يك از اصلي‌ترين خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس مي‌پردازيم با ما همراه باشيد.

 

سئو چيست

سئو (SEO) را مي‌توان بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو دانست. فرآيند سئو كردن به سه طريق مختلف انجام مي‌شود. اين سه روش عبارتند از:

·  سئو كلاه سياه

·  سئو كلاه سفيد

·  سئو كلاه خاكستري

سئوكاران كلاه سفيد تنها با استفاده از روش‌هاي مجاز اقدام به سئو كردن سايت مي‌كنند. سئوكاران كلاه سياه با استفاده از تكنيك‌هاي غير مجاز سعي در بهبود رتبه سايت دارند. سئو كاران كلاه خاكستري را مي‌توان افرادي دانست كه نه سفيد هستند نه سياه! اين افراد اگر نياز باشد از تكنيك‌هاي كلاه سياه هم استفاده خواهند كرد.

سئو و بهينه سازي

چرا سئو مهم است

اكثر كاربران در هنگام نياز به يافتن سوال و يا براي پيدا كردن يك محصول اقدام به جستجو در موتورهاي جستجو از جمله گوگل مي‌كنند؛ و معمولا كمتر پيش مي‌آيد كه فردي براي پيدا كردن جواب سوال خود به صفحه‌اي غير از صفحه اول گوگل سر بزند؛ از همين رو مي‌توان جايگاه و اهميت سئو را درك كرد.

از جمله تكنيك‌هاي جالب و مناسب براي كسب رتبه مناسب در گوگل را مي‌توان پاسخ گويي به سوالات كاربران دانست. از همين رو صاحبان وب سايت و سئودان‌ها در قدم اول اقدام به جستجو در باره موضوع سايت و كلمات كليدي هدف سايت مي‌كنند؛ تا بر اساس آن بتوانند برنامه و استراتژي سئو سايت را بچينند؛ اگر به مباحث سئو علاقه داريد مي‌توانيد به دنبال آموزش سئو در سطح وب باشيد.

كسب جايگاه در گوگل، ارگانيك يا تبليغات

ما براي كسب جايگاه در موتور جستجوي گوگل مي‌توانيم به دو روش اقدام نماييم. اولين روش استفاده از تبليغات گوگل است؛ شما در اين روش بايد براي كسب جايگاه هزينه پرداخت نماييد؛ در اين روش شما تنها در صورتي در جايگاه باقي خواهيد ماند كه هزينه‌هاي آن را پرداخت نماييد. روش دوم استفاده از سئو يا همان روش‌هاي ارگانيك است. براي كسب رتبه در روش ارگانيك شما نياز به آموزش سئو خواهيد داشت كه مي‌توانيد از آموزش‌هاي سراسر وب استفاده نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.