توليد محتوا اينستاگرام راهي براي افزايش درآمد

صفر تا صد آموزش زبان انگليسي توسط سايت زبان رمزي

توليد محتوا اينستاگرام راهي براي افزايش درآمد

كسب‌وكارهاي اينترنتي موجب شده است تا بسياري از افراد از طريق فضاي مجازي مانند اينستاگرام به توليد محصولات پرداخته و آن را به فروش برسانند. اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين وسايل ارتباطات جمعي كشور مورد توجه بسياري از افراد قرارگرفته است. استقبال بي نظير از اين برنامه موجب شده است كه علاوه بر ابعاد سرگرمي و رسانه‌اي، داراي ابعاد اقتصادي و شغلي نيز باشد. رونق گرفتن كسب‌وكار درمحيط اينستاگرامي نيازمند توجه به برخي از موارد است. يكي از مهم‌ترين اين موارد توليد محتوا اينستاگرام است. با داشتن محتوايي مناسب، علاوه بر جذب افراد مي‌توانيد آنان را ترغيب به خريد محصولات و يا خدمات ارائه شده كنيد.

بايد توجه داشت كه بي‌رقيب شدن در فضاي اينستاگرام به‌راحتي ممكن نبوده و بايد براي آن برنامه‌ريزي خاصي داشته باشيد. بهره‌گيري از كارشناسان و متخصصين اين حوزه مي‌تواند تا حد زيادي به شما در اين مسير كمك نمايد. كارشناسان ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس آماده خدمت‌رساني به شما مي‌باشند.

توليد محتواي مناسب، راهي براي افزايش محبوبيت

توجه داشته باشيد كه اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي ارتباط جمعي در ايران شناخته مي‌شود. بسياري از افراد با استفاده از اين برنامه به خريد محصولات مورد نظر خود مي‌پردازند. ظرفيت‌هاي بالايي كه در اين برنامه وجود دارد موجب شده است تا اهميت توليد محتوايي كه مناسب با حيطه كاري شما باشد، بيش از پيش نمايان شود. محتوا سازي در اينستاگرام اهميتي فوق‌العاده دارد زيرا محتواي با كيفيت و مناسب، به نوعي نشان دهنده ارزش مخاطبين براي شماست.

به هر ميزان كه مي‌توانيد تعداد فالوور هاي خود را بالا ببريد. با افزايش فالوور مي‌توانيد اين توقع را داشته باشيد كه كسب‌وكارتان رونق گرفته و به دنبال آن با سود بيشتري مواجه خواهيد شد. ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي داشتن محتوايي ناب، جذاب و مناسب از متخصصين اين امر مشاوره لازم را دريافت داريد.

يكي از نكات جالب توجه اين است كه مديريت شبكه‌هاي اجتماعي به هيچ عنوان كاربرد اقتصادي و بيزينس ندارند و تنها براي ارتباط ميان افراد ساخته شده است. اما اينستاگرام از اين مقوله مستثنا است. بسياري از افراد براي پيدا كردن پيج مناسبي جهت خريد اينترنتي به اين برنامه رجوع مي‌كنند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در محتواي مناسب جستجو كرد. دادن اطلاعات مناسب، محتواي ناب و عكس‌هاي جذاب مي‌تواند پيج شما را به صفحه‌اي پر بيننده و جذاب تبديل نمايد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

1- مخاطبين مشخص، هدف اصلي توليد محتوا اينستاگرام

قبل از توليد هر گونه محتوا بايد مخاطبين خود را مشخص كنيد. قصد شما از توليد محتوا در مشهد براي اينستاگرام، جلب نظر چه كساني است؟ اگر شما پيج عمومي را مديريت مي‌كنيد، محتواي توليد شده توسط شما كاملاً متفاوت از پيج پزشكي خواهد بود. در صورتي كه مخاطبين هدف شما بانوان هستند، بايد محتوايي متفاوت از زماني كه مخاطبين شما مردان هستند، توليد كنيد. توجه به تمامي اين مسائل مي‌تواند شما را در توليد محتوايي مناسب و مخاطب پسند ياري نمايد.

قبل از توليد هر محتوايي بايد از خود بپرسيد:

  1. جنسيت مخاطبين من چيست؟
  2. ميانگين سني مخاطبين من چند سال است؟
  3. مخاطبين مدنظر من در كدام منطقه زندگي مي‌كنند؟
  4. مخاطبين من به چه چيزهايي علاقمندند؟
  5. هدف مخاطبين از فالوو كردن پيج من چيست؟

شما نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه در يك پيج پزشكي، افراد به قرار دادن مطالب طنز، عكس‌العمل مثبتي نشان دهند. آنان شما را به اين دليل دنبال مي‌كنند كه از مطالب علمي به روز استفاده كنند. در صورتي كه شما مدير پيج فروش لباس مردانه هستيد، مخاطبين شما از فروش لوازم آشپزخانه خوشحال نخواهند شد. به همين دليل بهتر است حوزه تخصصي خود را مشخص كرده و در همان راستا به فعاليت بپردازيد. توليد محتوا اينستاگرام مرتبط مي‌تواند پيج شما را به يكي از بهترين صفحات در حيطه‌اي مشخص تبديل كند.

پكيج توليد محتوا

2- كيفيت، راز مهم توليد محتوا اينستاگرام

بسياري از افراد با داشتن محصولات باكيفيت و قيمت مناسب، نمي‌توانند به خوبي پيج خود را معرفي كنند و از اين طريق بر ميزان فروش خود بيفزايند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در كيفيت مطالب ارسالي و محتواهاي توليد شده دانست. توجه كنيد كه وقت و زمان براي تمامي افراد با ارزش است. در نتيجه اگر محتواي شما از كيفيت قابل قبولي برخوردار نباشد، افراد رغبتي به دنبال كردن شما نخواهند داشت.

3- عكس‌ها، خلاقيتي انكار ناشدني در توليد محتوا اينستاگرام

بهتر است براي نشان دادن كيفيت كار خود حتماً از عكس استفاده كنيد. عكس‌ها بهتر از صدها صفحه مطلب مي‌تواند نشان دهنده مفهوم كلام شما باشد. از عكس‌هاي با كيفيت براي توليد محتواي اينستاگرام خود استفاده كنيد. اينستاگرام بر پايه تصوير بنا شده است به همين دليل نيز قرار دادن عكس و ويدئو مناسب و با كيفيت مي‌تواند نظر بسياري از افراد را به سمت شما جلب نمايد. بهتر است تمامي محتواهاي شما جنبه بصري داشته باشد. براي توليد محتوا اينستاگرام از قرار دادن عكس‌ها غافل نشويد. مطمئن باشيد كه با وجود عكس‌ها، محتواي بهتر و موفق‌تري خواهيد داشت.

ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه خود مديريت پيج اينستاگرام را به عهده داريد، حتماً از دوربين حرفه‌اي و يا يك عكاس تبليغاتي استفاده نماييد. وجود عكس‌هاي خلاقانه و زيبا با كيفيت عالي مي‌تواند مدت زمان بيشتري، مخاطبين را در صفحه شما نگاه دارد. به هر روش ممكن سعي كنيد مدت زمان بيشتري را از افراد بگيريد بدين روش شما مي‌توانيد اميد داشته باشيد كه در ذهن آن‌ها باقي بمانيد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

4- فالوور بيشتر، اعتباري بالاتر

دقت داشته باشيد كه تعداد فالوورها ارتباطي مستقيم با ميزان اعتبار شما در فضاي اينستاگرام دارد. شما مي‌توانيد با روش‌هاي مختلف به تعداد دنبال كنندگان خود بيفزاييد. استفاده از تبليغات، ربات‌هاي جذب فالوور و تبادل‌نظر مي‌تواند در اين امر مؤثر باشد. اما بهترين، منطقي‌ترين و حقيقي‌ترين روش جذب فالوور، توليد محتواي مناسب مي‌باشد.

اگر مطالب ارسالي شما به اندازه كافي مفيد و جديد باشد پيج شما پس از گذشت مدت زماني كوتاه، به بالاترين ميزان فالوور خواهد رسيد. در اين صورت افرادي كه شما را دنبال مي‌كنند، مخاطبين حقيقي شما شمرده شده و به شما وفادار خواهند ماند. به همين دليل است كه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه براي افزايش ميزان فالوور خود از توليد محتوا بهره بريد. در نظر داشته باشيد كه افزايش فالوور، نشان‌دهنده اعتبار كار شماست. چنانچه افراد بيشتري شما را دنبال كنند، شانس فروش محصولات و خدمات ارائه شده به نسبت افزايش پيدا خواهد كرد. در نتيجه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه به هيچ عنوان اين موضوع را فراموش نكنيد.

3 عنصر كليدي براي توليد محتوا در اينستاگرام

اينستاگرام كه امروزه به عنوان يكي از شبكه هاي محبوب و محتوا محور شناخته شده فضاي مناسبي براي در بر گرفتن محتواي شماست اما چگونه عمل كنيد تا در اينستاگرام زمين نخورديد و رقبا را پشت سر بگذاريد؟

1️⃣ قبل از هرگونه اقدامي فهرستي از ايده هايتان تهيه كنيد؛فراموش نكنيد كه تعداد صفحه هاي شخصي و يا كاري كه براي هدف خاصي راه اندازي شده و بعد از مدتي با كمبود ايده براي اجرايي شدن آن هدف مواجه شدند، بي شمارند.

2️⃣ انتخاب كنيد كه در چه حوزه اي مي خواهيد توليد محتوا كنيد؛ اگر يك صفحه ي شخصي داريد و قصد داريد روزمرگي هايتان را با مخاطبانتان به اشتراك بگذاريد، به ياد داشته باشيد كه اينگونه صفحات در اينستاگرام كم نيستند بنابراين شما بايد محتوايي جذاب و قابل توجه به مخاطب ارائه دهيد تا نظر آن ها را به خود جلب كند اما اگر يك صفحه كاري متناسب با بيزينس خود راه اندازي كرده ايد و مي خواهيد از اين طريق به سوددهي برسد، بايد بدانيد مردم از حوزه ي كسب و كار شما و خدماتتان چه انتظاري دارند تا بتوانيد اطلاعاتي جامع و مفيد در اختيارشان بگذاريد.

3️⃣ با داشتن استراتژي توليد محتوا در اينستاگرام هرگز شكست نمي خوريد؛ اگر همواره اقدام به توليد محتوايي بي كيفيت و ناكارآمد مي كنيد، به شما تبريك مي گوييم! شما اكنون يك صفحه ي اينستاگرامي داريد كه قرار نيست سود چنداني به شما و كسب و كارتان برساند!

ه

طراحي پست اينستاگرام

هزينه توليد محتوا در اينستاگرام

مسلما يكي از گزينه هايي كه تعيين استراتژي براي يك بازاريابي محتوايي را تحت الشعاع قرار ميدهد، بحث بودجه و هزينه هاست.

اگر به دنبال توليد محتوا در اينستاگرام باشيد حتما به هزينه توليد محتوا در اينستاگرام هم فكر كرده ايد . براي اينكه بتوانيد در اينستاگرام موفق عمل كنيد ابتدا بايد بدانيد ميخواهيد در اينستاگرام دقيقا چه كاري انجام دهيد، در اين صورت مي توانيد هزينه ها را تا حدودي محاسبه كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه ممكن است برندي با آپلود كردن تنها 5 عدد پست در هفته بتواند مخاطب خود را جذاب كند، اما شما براي جذب مخاطب جديد و حفظ مخاطبان سابقتان به حجمي بيشتر از اين نياز داشته باشيد.

توليد محتواي تخصصي براي اينستاگرام در مشهد چه تاثيري بر بيزينس هاي اين شهر گذاشته است؟

كثر افراد با واژه ي محتوا آشنا هستند و تاثير زياد توليد محتواي خوب بر رونق كسب و كارها بر كسي پوشيده نيست. اگر كسب و كاري اينترنتي داريد ولي از درآمدي كه داريد راضي نيستيد و يا نميدانيد چطور مي توانيد به فروش و سود بيشتر برسيد كافيست روش هاي بازاريابي قديمي را به فراموشي بسپاريد، همانطور كه ميدانيد بازاريابي اينترنتي يكي از مهمترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ است  و شما براي موفقيت در اين زمينه به يك تيم توليد محتواي تخصصي نياز داريد.

بازاريابي و توليد محتوا در مشهد و ساير شهرها امروزه جايگاه خود را ميان برند ها حسابي بالا كشيده و تقريبا تمامي افراد متوجه شده اند با يك توليد محتواي تخصصي توسط يك تيم قوي مي توانند شاهد افزايش رتبه سايت و جايگاه خود در ميان رقيبان شان باشند.

توليد محتواي اينستاگرامي

اگرشما هم يكي از افراد علاقه‌مند به فضاي مجازي هستيد و جزء افرادي هستيد كه تلاش مي‌كنند دراين فضا فعال باشند ، حتما مي‌دانيد كه اينستاگرام يكي از برنامه‌هاي پرطرف‌دار مردمي است. روزانه افراد زيادي در اين عرصه اطلاعات شخصي خود را به اشتراك مي‌گذارند و حتي تعدادي از افراد در اينستاگرام به كسب‌و‌كار مي‌پردازند. با توليد محتوا‌هاي متفاوت و جمع‌آوري فالوور مي‌توانيد از افراد فعال اينستاگرام باشيد. اگر مي‌خواهيد طريقه‌ي توليد محتوا اينستاگرام را براي صفحه ي اينستاگرامي خود ياد بگيريد با ما همراه باشيد.

اگربخواهيم تعريف دقيقي براي توليد محتوا در اينستاگرام بگوييم؛ بايد بگوييم كه انتشار هدفمندانه ي هرگونه محتوايي از قبيل عكس، فيلم، موسيقي و … كه به منظور ارائه به مخاطبان و جذب كردن آن‌ها طراحي مي‌شوند را توليد محتواي اينستاگرامي مي‌گوييم. نكته ي مهم حائز اهميت اين است كه بايد قبل از نشر و توليد بدانيد كه چه محتوايي با چه مضموني را قرار است براي مخاطبان خود ارائه دهيد.

 

اصول توليد محتواي اينستاگرامي

توليد محتوا در اينستاگرام و محتواسازي بايد با هدف سرگرمي و لذت بردن مخاطب باشد. پس اول ايده ي مناسب خود براي ساخت صفحه را پيدا كنيد وسپس با رعايت اصول زير صفحه ي خود را ارتقا بدهيد.

– كيفيت در محتواسازي حرف اول را مي‌زند. پس متن، عكس، فيلم و هرچيزي  كه قرار است نشر دهيد بايد از كيفيت عالي برخوردار باشد.

– محتواي شما بايد جنبه بصري داشته‌باشد.

– باتوجه به شخصيت كلي مخاطبانتان محتوا را توليد كنيد.

– از عكس نوشته ها و جملات انگيزشي حتما استفاده كنيد.

– از پشت صحنه كار‌هاي خود توسط استوري به مخاطبان اطلاعات دهيد.

– از نظر مشتريانتان براي باقي مخاطبان سند قرار دهيد.

توليد محتواي درست وپربازده

براي اينكه صفحه ي پربازديد و جذابي داشته‌باشيد بايد نكاتي را در باب نحوه عكس گذاشتن، انتخاب عكس خوب با چه كيفيت و چه اندازه‌، چگونگي تبليغ و …بدانيد و آن‌ها را رعايت كنيد كه تعدادي از اين نكات را براي شما توضيح مي‌دهيم.

1.استفاده از نرم افزار توليد‌محتواي اينستاگرام

نرم افزار‌هايي مانند  Canva و   Venngage  در دسترس هستند كه به مديريت محتواي اينستاگرامي و توليد محتوا در اينستاگرام كمك مي‌كنند. اين برنامه‌ها مخصوص افرادي كه فتوشاپ بلد نيستند كار مي‌كند. عكس هارا تغيير مي‌دهد. افكت و متن‌هايي با فونت‌هاي جذاب روي عكس‌ها مي‌گذارد و كمك مي‌كند محتوا را براساس حرفه‌ي خودتان تنظيم كنيد.

2.استفاده از قالب‌ها و فرم‌هاي محتوا

علاوه‌بر عكس و متن‌هاي جذاب از قابليت‌هاي ديگر اينستاگرام استفاده كنيد. فيلم، گيف، IG TV، بوم‌رنگ و… از ديگر قابليت‌ها هستند كه صفحه شما را جذاب مي‌كنند.

اينستاگرام

3.راه اندازي كمپين تبليغاتي

اين راه يكي از راه‌هاي سرگرم كننده و پربازده براي جذب كابر و جذاب‌تر كردن پيج است. شما مي‌توانيد يك مسابقه و سرگرمي براي فالوران خود راه اندازي كنيد و آن‌ها براي بالابردن راي‌هاي خود در مسابقه راه اندازي شده پيج شما را به دوست و آشنايان خود معرفي مي‌كنند.

4.همكاري با اينفلوئنسر‌ها

فرقي نمي‌كند كه شما برند كوچك يا بزرگي هستيد. هرچه باشد همكاري با برند‌هاي پربازديد و معروف بايد يكي از كار‌هاي اصلي شما باشد. با همكاري با اينفلوئنسر‌ها موج جديد و پر جمعيتي از مخاطبان اينفلوئنسر مورد نظر از صفحه‌ي شما بازديد خواهند كرد.

5.انتخاب عكس‌هاي مناسب

در عكس مورد نظر روي هدفتان تمركز كنيد. از قانون يك سوم عكاسي در عكس انتخابي خود استفاده كنيد. از زمينه‌هاي سفيد و كادربندي شده عكستان استفاده درست كنيد.

6. استفاده از هشتك

در پايان محتواي خود از هشتك‌هاي هوشمندانه استفاده كنيد. قبل از نشر از صحت و خوب بودن هشتك‌هايتان مطمئن شويد و سپس محتوا را نشر دهيد. از استفاده ي زياد از هشتك خودداري كنيد و تعداد هشتك‌هايتان بين 5 تا 10 عدد باشد.

با رعايت اين نكات و علاقه بسياري كه مسلما هر فرد علاقه‌مند به اين حرفه از خودش بروز مي‌دهد مي‌توانيد تعداد بازديدكنندگان خود را بالا ببريد و از توليد محتوا در اينستاگرام بهترين بازده‌ها را دريافت كنيد.

اينستاگرام ماركتينگ چيست ؟

اينستاگرام ماركتينگ نوعي فعاليت بازاريابي اينترنتي است كه در فضاي اينستاگرام اجرا مي‌شود. اين نوع بازاريابي در اينستاگرام به روش‌هاي متفاوتي اجرا خواهد شد. همانطور كه مي‌دانيد شبكه هاي اجتماعي بستر مناسبي را جهت تبليغات آنلاين فراهم كرده‌اند. اخيرا تغييرات فراواني در بستر شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شده است كه اين تغييرات سبب شده است كه بستر اينستاگرام تبديل به بستري محبوب جهت تبليغات و بازاريابي بشود . اما نكته‌اي كه حائز اهميت است اين مي باشد كه اينستاگرام صرفا محل قرار گيري عكس‌هاي شما نيست. اينستاگرام با وجود استوري‌ها ، هشتگ‌ها و تبليغات و ويدئوهاي زنده توانسته است بستري قوي براي تجارت آنلاين و بازاريابي محسوب بشود .

توليد محتواي اينستاگرام

توليد محتوا مناسب و ارتباط آن با جذب فالوور واقعي

محتوا را مي‌توان يكي از اصلي‌ترين بخش‌هاي استراتژيك هر صفحه اينستاگرام دانست. صفحه اينستاگرامي كه از محتواي مناسب برخوردار نباشد به راحتي نخواهد توانست فالوور واقعي جذب كند؛ از همين رو داشتن تقويم توليد محتوا اينستاگرام يكي از ضروري‌ترين و مهم‌ترين موارد براي اين شبكه اجتماعي به حساب مي‌آيد. در ادامه اين مقاله به بررسي نكاتي خواهيم پرداخت كه باعث آسان شدن توليد محتوا در اين شبكه اجتماعي خواهد شد.

عكس‌هاي با كيفيت، معجزه در اينستاگرام

اينستاگرام از جمله شبكه‌هاي اجتماعي تصوير محور است؛ در نگاه اول كاربران نه كپشني را مي‌بينند و نه لايك و كامنتي، آنچه كاربر در لحظات اول با آن درگير مي‌شود، تصاوير است. سعي كنيد تا حد ممكن اين عكس‌ها با كيفيت باشند. استفاده از تكنيك ابهام در عكس‌ها مي‌تواند معجزه كند؛ كافي است از زاويه‌اي عكاسي را انجام دهيد كه تمام جزئيات در نگاه اول قابل شناسايي نباشد، اين كار باعث خواهد شد مخاطب براي فهم تصوير مقدار زمان بيشتري روي تصوير تمركز كند. استفاده بيش از حد و زياد شدن بخش مبهم در تصوير باعث خواهد شد مخاطبان نيازي به بررسي بيشتر تصوير پيدا نكنند.

محتواي آموزشي و جذب فالوور واقعي

شايد بتوان گفت اينستاگرام براي آموزش و فضاي آموزشي ساخته نشده است؛ اين حرف تا حدودي درست است اما نبايد اين نكته را فراموش كرد كه بر اساس آمار 8 درصد از كاربران موجود در اينستاگرام به دنبال آموزش‌اند. شما در هر زمينه‌اي كه فعاليت مي‌كنيد امكان فعاليت آموزشي براي شما فراهم است كافي است كمي برنامه ريزي داشته باشيد تا به اين مهم دست يابيد. فرض كنيم شما يك مغازه پرده فروشي داريد مي‌توانيد محتوايي در رابطه با معرفي انواع پرده داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آموزش نصب كردن پرده را براي كاربران خود شرح دهيد. در هر كسب و كاري كه هستيد سعي كنيد سوالات مشتريان خود را يادداشت كنيد؛ اين سوالات مي‌تواند منبعي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد.

از درون كسب و كار خود بگوييد

گفتن از درون كسب و كار به اين معنا است كه شما مي‌توانيد با نشان دادن فرآيندهاي انجام كار به كاربران، احساس اعتماد را در آن‌ها زنده كنيد. به عنوان مثال اگر يك تيم برنامه نويسي هستيد مي‌توانيد با معرفي تك به تك افراد و شرح وظايف آن‌ها، يك پشت صحنه عالي از كسب و كار خود ايجاد نماييد. اگر در همايشي با تيم خود شركت كرده‌ايد يك عكس يا ويديو از اين همايش مي‌تواند به خوبي ميزان صميميت شما با كاربرانتان را به نمايش بگذارد. اين نمايش پشت صحنه مي‌تواند ايده‌اي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد و همچنين تاثير بسيار زيادي در افزايش اعتماد مخاطب به صفحه شما خواهد داشت.

نظرات مشتريان را به مخاطبان نشان دهيد

از جمله كارهاي جالب براي صفحه‌هاي فروشگاهي نشان دادن نظرات خريداران به ديگر مخاطبان خواهد بود. همچنين مي‌توانيد پيام‌هاي جذاب و مناسب كاربران كه در كامنت‌ها و دايركت‌ها براي شما ارسال مي‌كنند را به عنوان منبعي براي توليد محتوا اينستاگرام در نظر گرفت. لازم به توضيح است كه شما هر محتواي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك مي‌گذاريد بايد داراي هدف و برنامه ريزي باشد؛ گذاشتن محتوا از روي احساس رفع تكليف هيچ نتيجه‌اي براي شما نخواهد داشت.

اينستاگرام خود را به اسپوك تبديل كنيد

در برنامه ريزي براي توليد محتواي يك كسب و كار، اصولا با يك هاب و چندين اسپوك مواجه هستيم. به صورت معمول هاب همان وب سايت شما خواهد بود و اسپوك‌ها شبكه‌هاي اجتماعي، شما به عنوان مدير يك كسب و كار بايد در مرحله اول هاب كسب و كار خود را مشخص كنيد، از آنجايي كه هاب بايد قابليت ماندگاري دائمي داشته و در تملك ما باشد، عموما وب سايت انتخاب مي‌شود.

روش انجام كار به اين صورت خواهد بود كه شما محتواي اصلي را در هاب (وب سايت) انتشار مي‌دهيد و پس از آن براي ترويج و جذب مخاطب از اين محتوا در شبكه اجتماعي خود استفاده مي‌كنيد. لازم به توضيح است كه در اين روش به هيچ عنوان نبايد تمام محتواي توليد شده در اسپوك‌ها پخش شود چرا كه كاربر ديگر نيازي نمي‌بيند كه به هاب سر بزند.

تبليغات در اينستاگرام

محتواي مناسب كاربران را شناسايي كنيد

يكي از اساسي‌ترين كارهايي كه باعث خواهد شد كسب و كار شما در اين شبكه اجتماعي به رونق برسد و شما برنامه مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام خود داشته باشيد، شناسايي مخاطبان است. ما اصولا در توليد محتوا براي اينستاگرام با سه نوع محتوا مواجه هستيم

محتواي خوب در اينستاگرام

محتواي خوب به محتواي گفته مي‌شود كه از لحاظ نگارشي و موارد فني مناسب باشد و از آن نتوان هيچگونه اشكالي گرفت؛ اما مناسب كسب و كار ما نباشد. به عنوان مثال فرض كنيد ما يك صفحه سرگرمي داريم آيا توليد محتوا در رابطه با سياست‌هاي كشور جيبوتي محتواي مناسب براي ما است؟ اگر همين محتوا را در يك صفحه سياسي انتشار دهيم اين محتوا مي‌شود محتواي درست آن صفحه.

محتواي بد در اينستاگرام

محتواي بد به محتواي گفته مي‌شود كه در توليد آن كوتاهي انجام شده است و نمي‌توان از آن در هيچ جايي استفاده كرد. محتواي كه علائم نگارشي در آن رعايت نشده است. اطلاعاتي را به كاربر ارائه نمي‌دهد و هدف از توليد آن مشخص نيست. اين محتوا را در هر كجا انتشار دهيد مناسب نخواهد بود.

محتواي درست در اينستاگرام

محتواي درست به محتواي گفته مي‌شود كه علاوه بر رعايت نكات فني، نگارشي و … مناسب حال و هواي صفحه استفاده شده باشد. به عنوان مثال محتواي درست يك صفحه فروش زيورآلات مي‌تواند اطلاع رساني در رابطه با جديدترين دستبندهاي موجود در بازار باشد.

ادامه توضيحات درباره اينستاگرام ماركتينگ را در صفحه مربوطه به آن ملاحظه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.